Джек Іґан, що вивчає цивільне будівництво в магістратурі University of Surrey, зараз проходить професійне стажування в компанії Atkins’ Civil Engineering & Advanced Technology в Епсомі, працюючи у складі аеропортової інженерної команди. Пропонуємо вашій увазі невеличку замальовку його стажерського досвіду.
В аеропорті Ґатвік я наглядав за нічними роботами від початку до кінця впродовж шести годин. Зокрема це було фрезерування старого покриття на рульовій доріжці та його заміна на новий шар гарячого асфальтобетону.
Я був одним зі ста працівників Atkins, що літали до Лез-Арк у Франції на корпоративний гірськолижний відпочинок, який дав мені чудову можливість розширити мережу контактів!
Одного разу на вихідних мені випала можливість узяти участь в огляді аеродрому в Кренфілдському аеропорті, щоб зафіксувати пошкодження покриття по всьому літному полі.
Коли я брав участь у роботі стенду Atkins на ярмарку «Великий вибух – Південний Схід 2019», то демонстрував, як за допомогою шолома віртуальної реальності та сидіння авіасимулятора посадити літак, і це показали в інстаграм-історіях Atkins.
З командою Atkins на ярмарку «Великий вибух».
Додатково про моє стажування…
Протягом свого стажування я працював у складі аеропортової інженерної команди, яка підпорядковується Atkins’ Civil Engineering & Advanced Technology, компанії з міста Епсом, графство Суррей.
Моя роль полягала в тому, щоб сприяти виконанню декількох різних аеропортових проектів, які здебільшого стосувалися відновлення покриття летовищ. Зокрема я займався підготовкою документів і креслень для відправлення клієнтам/підрядникам, наприклад креслень елементів дорожнього покриття, оцінок обсягу роботи та графіків виправлення дефектів. Я також робив розрахунки для розроблення покриттів з оглядом на різні зсувові напруги, спричинені вантажем літаків під час зльоту та посадки.
За матеріалами University of Surrey